Часті питання
-
Як перевірити оригінальність продукції?
Перевірте наявність акцизної марки на пляшці (як правило, наклеюється на шийку пляшки, закриваючи корок). Ви можете попросити у продавця надати сертифікат якості продукту на підтвердження якості та походження товару.
-
Який мінімальний вік для замовлення алкоголю?
В Україні мінімальний вік для купівлі та замовлення алкогольних, слабоалкогольних напоїв та пива (крім безалкогольного) становить 18 років.
-
Чи можна скасувати або змінити замовлення?
Скасувати замовлення, яке знаходиться в обробці, зазвичай легше, ніж його змінити. Магазин може встигнути зупинити відправлення.
-
Чи здійснюєте ви доставку по всій Україні чи за кордон?
Доставка здійснюється по всій території України та за кордон (міжнародна доставка) сервісом «Нова пошта».
-
Яка вартість та терміни доставки?
Терміни доставки (зазвичай):
- У межах одного міста: до 1 дня.
- Між обласними центрами або великими містами: 1-2 дні.
- У віддалені населені пункти: до 3 днів.
Вартість доставки залежить від ваги.
-
Чи доставляєте ви алкоголь у нічний час?
Згідно із законодавством, продаж алкоголю може бути обмежений у певний час, як правило, після 22:00 або 23:00 Це обмеження поширюється і на доставку.
-
Що робити, якщо товар прийшов пошкоджений?
Якщо виявили пошкодження (товару або упаковки), не забирайте посилку додому! Повідомте продавця (інтернет-магазин): Надішліть йому фотографії пошкодження та копію Акта. Продавець, як відправник, зазвичай подає офіційну претензію до Нової Пошти на компенсацію оголошеної цінності, а потім вирішує питання з вами (заміна товару, повернення грошей).